ingridmia.blogg.se

01:05

Kategori: då, nu och sen

klockan slog läggdags för länge sedan men ändå sitter jag här. det är någon form av glädjeenergi-våg som just nu sköljer över mig och jag vet väl egentligen inte riktigt varför. för tidigt imorgon åker jag till lund för att skriva en tenta jag vet jag är på tok för dåligt förberedd inför. men jag orkar inte riktigt tänka på hur dåligt det kommer gå, inte längre. jag är trött på att vara ett problemmonster, ett grått moln fyllt av tvång och ångest.
 
imorgon kommer jag dessutom hitta på flera fina och mysiga saker att jag halvt längtar sönder mig litegranna. det fokuserar jag på. det gör allt lättare. förövrigt (förutom på tok för lite pluggande) så har jag haft en fin och bra dag. kanske det som ger mig känslan jag tycks bära just nu. hm. sova borde jag. men vill inte. ska pilla lite med min införskaffade (idag woop, funderat länge på att köpa en) iPhone 5 och försöka beta igenom några övningar till tentan. får se hur det går. 
 
pusskramosvosvosvosv

Kommentarer


Kommentera inlägget här: