ingridmia.blogg.se

17-18 januari. Resan dit.

Kategori: freiburg

sa adjö till fina halmstad
mamma och jag tog tåget till köpenhamn med mitt liv än en gång nedpackat i en stor stor väska.
jag kramade om mamma hur många gånger som helst och kände direkt hur saknaden skulle bli stor. finaste mamma. jag hoppade på nattåget mot Basel och här är en bild då jag sträckte på benen på morgonen i Frankfurt. Min destination: Uppsala universitets lokaler i Freiburg, staden jag bor i.
 
Resan gick fint och det var inga som helst problem förutom att jag inte sov en blund och hade en obehaglig, berusad man i samma kupé. men inget hände och jag kom fram till ett kallt, vackert och snöigt Freiburg. Strosade runt ett tag, åt lunch och gick sedan till undervisningslokalen där vi skulle samlas. Fick träffa alla, uuuuunderbar klass!!! och fick välja boende. Vilket ni ska få se mer av i nästa bildinlägg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: