ingridmia.blogg.se

5/11

Kategori: då, nu och sen

Jag vet. Jag är onekligen sämst på att uppdatera. Men jag använder ursäkten av tenta, stress och allmänt flängande. Förra veckan var hemsk. Tentan och plugget inför drog musten ur mig. Han inte tänka på något annat än renässansen och den vetenskapliga revolutionen. Men nu är det över och jag kan äntligen andas. Spenderade lördagen til måndagen hos mamma, pappa och taxen i Halmstad. Det var välbehövligt och fint. Ville så gärna sno med mig taxen hem till Lund. Den lilla krabaten är min värld. Tillbaks i Lund är jag i alla fall och delkurs tre är påbörjad. Betyder alltså att nästa tenta är på upptåg. Men än så länge tar jag det lugnt och stressar inte över något. Ska bara vara.

I lördes såg jag The Royal Concept en sista gång innan de for iväg till Nordamerika för sin turné. Det var himlans fint och längtar lite tills de kommer tillbaka så jag kan se de igen, hehe. 
 
Veckan bjuder annars på lite plugg, pub, öl, spelning, middag och allmänt gos. Idag tänker jag på farfar. Bara på farfar.
 
Kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: