ingridmia.blogg.se

hösttankar

Kategori: drömmar

jag tänker. ja, jag tänker alldeles för mycket. mest på kärlek. eller den där pojken, ni vet. som man så gärna drömmer om varje minut man kan. kanke har det med årstiden att göra. kanske har det med den där kramen att göra. jag vet inte och jag är förrvirrad. jag är förrvirrad, blind, förtrollad, vilsen, svag och lite hjälplös. men samtidigt som det kanske verkar lite hemskt och lite väl mörkt kan jag inte låta bli att faktiskt vela känna såhär. även om jag vet att det är ömöjligt. någon form av uppfyllelse av det jag tänker på, det går ej och det vet jag. men så är det väl, ibland. tills något annat dyker upp och än en gång begraver mina drömmar. och så fortsätter det.
 
är jag dömd att bara få leva i mina drömmar? att aldrig få uppleva de utanför mitt huvud?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: