ingridmia.blogg.se

23/10

Kategori: då, nu och sen

Godmorgon. Det är onsdag, alltså snart fredag. Nästa tenta närmar sig, fredag nästa vecka. Mycket ska läsas in & hemuppgift ska skrivas till  seminarium. Emellan allt ska jag på konsert, skriva klart ett arbete, börja på projektarbetet, passa hund och städa. Fullt upp helt enkelt. 

Började denna dag tidigt och handlade till min alldeles underbara frukost i sängen. Älskar att äta i sängen. Inte hjälper det att jag är världens spillemajs men än så länge har jag klarat mig. I alla fall från att spilla i sängen. 

Igår städade vi hela lägenheten. Tror aldrig att det varit så städat som det är nu. Riktigt skönt att ha det kort men han ju inte handla till frukosten igårkväll och dessmindre plugga. Menmen. Har både pluggat och handlat idag så det gör väl inte så mycket.

Imorgon kommer poliserna, vars hund vi ska passa, på fika. Ska bli fint. Ser så mycket fram emot att få ha en hund i huset. Saknar min älskade tax så galet mycket och min hundabstinens är inte att leka med.

Mycket har väl hänt på sistone. Klarade tentan. 20-årsfest med mustaschtema. Konsert. Sena nätter och en och annan sömnlös. Men också vanliga. Klassfest. Babel. Höstfika. Plugg. Tredje paret martens beställda. Nattlig, ofrivillig promenad hem klockan 4 på natten från stationen pga snål och betalar inte taxi!!! Svinkallt men värt. Öl hjälper. Lovar. Tyvärr har jag inte bilder från festerna för hade så himla kul men konserten lyckades jag knäppa lite. 

Vad jag ville ha sagt var, och är, allt är lugnt, allt är bra. Om än fortfarande hostig & snuvig.
Innan konserten förrförra helgen.

Tillsammans med min fina vän R.

Hurricane love.

The royal concept.
Dagens frukost på sängen.

(var hemma en snabb sväng förra veckan och fick lite gostid med min älskling)

Ett litet osammanhängande inlägg måhända men så blir det när man inte bloggat på ett tag och mycket roligt har hänt. 

Xxx
M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: