ingridmia.blogg.se

06.06.15

Kategori: Allmänt

Kom på idag att det var fasligt längesen jag tittade och skrev i min kalender. Så mycket har jag släppt på mitt annars strukturerade kalenderliv. Saknar det ofta lite. Men vet ju att det kommer tillbaka. När jag klarar av att hantera ett hektiskt liv igen. När jag inte längre är sjuk.
 
Även om dagarna nu är bra. Även om jag mår okej och njuter av livet. Är oskuldsfullt nonchalant till allt som handlar om hållbar framtid, långsiktiga tankar etc etc etc. Så har jag aldrig varit innan. Är glad att jag lyckas hålla det. Att jag tillåter mig själv vara mindre ansvarsfull och kontrollerande på flera fronter. 
 
Separationsångesten närmar sig. Det är det enda jobbiga just nu. Jag kommer flytta ifrån min andra familj, min trygghet. Mina vänner, min stad. Jag kommer vara på öppet hav utan en strand att lägga an vid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: