ingridmia.blogg.se

9 mars.

Kategori: freiburg

Jag bor i en stad med över tvåhundratusen invånare som myllrar fram på gatorna men just nu känner jag mig mest ynklig och ensam strosandes utan mål. Jag har ständigt folk omkring mig men ändå känns det så tomt. Förmodligen är det något som trycker på mitt mentala. Ångest, saknad efter trygghet, hemkänsla, nära och kära. Bristen på kramar. på lugnande, betryggande röster. på att allmänt känna sig trygg och bekväm. 
 
det kanske bara är en sådan dag. eller två. eller så är det något mycket värre som börjar bubbla upp.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Men gumman! Inom München på hemvägen från Prag? så kan du hamna i våra trygga famnar och semestra hos oss och ta det lugnt:))

    Svar: Åh, det hade varit så underbart! Men åker till London direkt från Prag så går inte rikitgt :(
    Maria Lindh

    2013-03-09 | 22:00:15
    Bloggadress: http://annakallsgard.wordpress.com

Kommentera inlägget här: