ingridmia.blogg.se

140617

Kategori: då, nu och sen


god morgon. infinner mig just nu hemma hos mina föräldrar i Halmstad. men bara till imorgon bitti.
i helgen blev jag av med mina nycklar och mobilen dränktes i öl (en ölburk sprack i väskan på vägen in till stan).
har alltså haft en relativt oturlig helg. så nu sitter jag här i Halmstad och ska på något sätt försöka fixa ny mobil.
 
men det är inte bara dåliga grejor som hänt. jag har skrivit på kontrakt för mitt nya boende (mitt i stan!!) och fått ett jobb väldigt nära där jag kommer bo. så försöker mest tänka på det för att undvika det jobbiga.
 
jag förstår inte att mer än halva juni redan gått. snart är det midsommar. sen flyttar jag från mitt nuvarande boende. börjar jobba. och sommaren kommer rulla på. jag menar, vad hände med april? maj? allt går bara så snabbt och jag hänger inte riktigt med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: