ingridmia.blogg.se

flyttat

Kategori: då, nu och sen

Lämnade över nycklarna till lägenheten i Lund idag. Nu har jag officiellt flyttat från Lund, andra gången i mitt liv. Så nu bor jag... ingenstans. Sover på en madrass hemma hos mina föräldrar i ett litet, litet rum. Om tretton dagar flyttar jag till underbara Freiburg. Är så fruktansvärt taggad, ska bli magiskt! Nu fokuserar jag på att hinna med så mycket jag kan innan jag flyttar och såklart massvis på tentan som är den elfte. Kan inte fatta så snabbt tiden går. Galet.
 
Skulle sitta och plugga när jag lunchade men ack. Det enda min penna lyckades fylla pappret med var tankar, ångest, känslor och allmänt kludd. Men så är det väl ibland.
 
Han i alla fall med en fika med en otroligt fin och saknad vän på Ebbas. Hur fint som helst att få träffa henne igen. Hon bor nämligen i USA och kommit hem över jul och nyår. Himlans skönt att hinna träffa henne innan hon åker tillbaks.
 
Så vad nu? Plugg, kvällsmat och jag vet inte vad. Ännu mer kluddkladdångest på ett papper kanske.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: