ingridmia.blogg.se

.

Kategori: då, nu och sen

En vecka har gått sen jag flyttade ner hit igen. Trivs så otroligt bra. Om än lite ledsen på mig själv för en sak jag inte tänker yttra. Men annars är allt underbart. Min kurs är så himla intressant. Massvis med läsande och så småningom skrivande. På svenska. Hur konstigt är det inte att skriva papers på svenska???? Ska bli så skönt.

Igår var jag på spex, himla kul och efteråt tog jag en kaffe med en fin vän långt efter stängningsdags. De visste inte att vi satt kvar hehe.

Men nu är det lördag och jag ska mysa ett bra tag till med Svante Nordins tjocka, mulliga, fantastiska bok med ett innehåll och kraft värt så mycket. Älskar den.

Reflex är viktigt när man inte har lyse och man ska cykla genom lundanatten.

Detta är då inte ur Svantes bok men tycker att just denna biten (som så många andra med Platon och den grekiska historian) är himlans fin. 

Och detta är gårdagens kvällsmys. Andra festade. Jag mös.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: