ingridmia.blogg.se

140114

Kategori: då, nu och sen

så är allt som vanligt igen. förutom att tretton blivit fjorton och marken har blivit vit. i eftermiddag sitter jag återigen i föreläsningssal tvåhundraett. precis där jag ska vara och precis som det ska vara.
 
det är tentamen på fredag. den sista i grundkursen. är så otroligt orolig och det känns som att varenda liten mening jag läser direkt faller ut ur huvet igen. det vill inte fastna och jag har inget grepp alls om området. jag kan inte det. mitt huvud går på högvarv och helst vill jag bara dricka öl, rödvin, laga mat, städa och sova.

på måndag börjar nya kursen. fortsättningskursen. ser mycket fram emot denna men desto mindre ser jag fram emot att det blir min sista termin vid Lunds universitet. inte den roligaste tanken direkt.

annars planerar jag ett antal göteborgsbesök, en stockholmsvisit, ett enköpingsäventyr och min sommar. tänker mig, lite sådär "hejjagharingethemlängremenleveriminresväska" åka runt i Sverige, bo hos vänner och hoppas på att jag finner ett jobb. känns rätt fritt och romantiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: